16.4.2011

Aikuinen nainen mä oon!

Polkka aloitti torstaina ensimmäisen juoksunsa. Olihan se jo aikakin - ikää Poksulla on vuosi ja kahdeksan kuukautta! Joskus syksyllä epäilin juoksun alkavan, mutta ei se sitten alkanutkaan. Nyt epäilylle ei ole mahdollisuutta, persaus on aika hmm iso ja tiputtelu sen verran runsasta että juoksuhousut tulevat tarpeeseen. Missä muuten myydään kunnollisia juoksuhousuja? Musti&Mirri myy vaan Hurtan housuja ja ne Poksu riisuu jalasta aika rivakasti. Prismasta ja Tarjoustalosta ei puolestaan löytynyt minkäänlaisia pöksyjä!


Fiilis aikuisella naisella on aika matala. Kotiin paluunsa jälkeen Poksu on lähinnä tyytynyt istumaan omalla tuolillaan. Olin ensin huolissani, että miten me pärjätään kolme viikkoa vaan remmilenkkeilemällä, mutta ehkä tämä tästä kun koirallakaan ei ole oikein meno päällä. Kun loput lumet sulavat pururadalta ja minä saan flunssani hoidettua, valjastan Polkan vetovyöhön ja aletaan treenailemaan koirajuoksua eli canicrossia. Ehkä se unohtaa siinä vaiheessa hormonihuurunsa ja löytää taas isomman vaihteen?

Mummo kaipaa tukanleikkuuta.

Mutta Polkan juoksu laittoi minun lomasuunnitelmat uusiksi! Olen ensi viikon talvilomalla ja viikko piti käyttää agilityä treenaillen ja koirakerhon epävirallisissa agility- ja tokokisoissa. Eihän me nyt voida osallistua eikä käydä treenikselläkään. Kurjuus! Toinen vaihtoehto oli tehdä pihatöitä, mutta myöhässä oleva kevät ei oikein anna mahdollisuutta niihinkään. Eiköhän tässä kuitenkin jotakin keksitä?

Make makkara.

1 kommentti:

Päivi kirjoitti...

Heh heh...tuo otsikko saa mut ulvomaan naurusta. Poksu prinsessasta on tullut iso tyttö nyt...toivottavasti Poksu nyt muistaa sen ja unohtaa räjähdystyömaat!!

Nähdään huomenna!